Microsoft Outlook Express

Ustawienia poczty

Wybierz z menu Narzędzia, a z rozwiniętej listy Konta.... 1

Dodaj konto

Kliknij zakładkę Poczta, w której znajdziesz przycisk Dodaj, z rozwiniętego menu wybierz Poczta. 2

Identyfikacja użytkownika

W polu Nazwa wyświetlana wpisz swoje imię i nazwisko lub nazwę organizacji, jeśli jest to konto firmowe. Kliknij Dalej. 3

Adres email

Wpisz przyznany adres email i kliknij Next (Dalej). 4

Ustawienia serwerów

W polu Serwer poczty przychodzącej wpisz brama.eko.wroc.pl. Podobnie zrób w polu Serwer poczty wychodzącej. Kliknij Dalej. 5

Ustawienia konta

Podaj swój login oraz hasło. Skorzystaj z informacji przesłanych Ci przez administratora, jeśli masz jakieś wątpliwości. Kliknij przycisk Dalej. 6

Zarządzanie kontami

Z wyświetlonej listy wybierz swoje skonfigurowane dopiero konto na Zielonej Bramie i kliknij Właściwości. 7

Ustawienia autoryzacji

W zakładce Serwery na dole znajdziesz opcję Serwer wymaga uwierzytelnienia. Zaznacz ją, pojawi się ptaszek i uaktywni przycisk Właściwości. 8

Rodzaj autoryzacji

Kliknij przycisk Właściwości i upewnij się, że zaznaczono opcję Użyj tych samych ustawień, co mój serwer poczty przychodzącej. Kliknij OK. Gotowe. 9 Wróć na górę