Ritlabs The Bat!

Dodaj konto

Wybierz z menu Konto, a z rozwiniętej listy Nowe.... 1

Tworzenie konta

W polu Nazwa konta wpisz krótką nazwę np. eko. Kliknij Dalej.2

Identyfikacja użytkownika

W polu Pełna nazwa wpisz swoje imię i nazwisko lub nazwę organizacji, jeśli jest to konto firmowe. Wpisz przyznany adres email w pole Adres email. Kliknij Dalej. 3

Ustawienia serwerów

W polu Serwer SMTP wpisz brama.eko.wroc.pl. Podobnie zrób w polu Serwer POP3. Kliknij Dalej. 4

Ustawienia konta

Podaj swój login w polu Użytkownik i poniżej hasło. Skorzystaj z informacji przesłanych Ci przez administratora, jeśli masz jakieś wątpliwości.

Jeśli chcesz, aby twoje wiadomości były pozostawiane na serwerze, zaznacz Pozostaw kopie wiadomości na serwerze.

Kliknij przycisk Dalej.

5

Sprawdzanie ustawień

Na pytanie Czy chcesz teraz sprawdzić ustawienia konta? odpowiedz zaznaczając TAK i kliknij Zakończ. 6

Ustawienia autoryzacji

Z menu po lewej stronie wybierz zakładkę Serwery w ramce Wysyłka poczty znajdź przycisk Autoryzacja. 7

Rodzaj autoryzacji

Upewnij się, że zaznaczona jest opcja Sprawdzaj autoryzację dla SMTP, a poniżej Użyj ustawień jak dla pobierania poczty. Kliknij OK. Wyjdź z Ustawień klikając OK. Gotowe. 9 Wróć na górę